طراحی سایت فروشگاهی​

آیا قصد طراحی سایت فروشگاهی برای خود را دارید ولی نگران نتیجه ی کار هستید؟ رعایت چه نکاتی هنگام طراحی سایت فروشگاهی ضروری است؟ چگونه می توان در زمینه طراحی سایت فروشگاهی به موفقیت دست یافت؟

طراحی سایت فروشگاهی

ضرورت طراحی سایت فروشگاهی

همه ی ما می دانیم سایتی موفق است که به نتایج برتر گوگل برسد. اما صفحه ی نتایج برتر گوگل تنها 10 سایت را دربر می گیرد و بقیه ی وب سایت ها باید در صفحات بعدی قرار بگیرند. از میان انبوه صاحبین کار که برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام کرده اند چگونه می توان خود را به ده گزینه برتر گوگل رساند؟ واقعیت این است که تا زمانی که طراحی سایت فروشگاهی شما تکمیل نشود و اصطلاحا سایت بالا نیاید و بازدید کننده دریافت نکند نمی توان تخمین درستی در مورد موفقیت یک وب سایت داشت.

یکی از مهم ترین مسائلی که برای موفقیت وب سایت فروشگاهی شما و رسیدن به نتایج برتر گوگل الزامی است، توجه به نکات سئو سایت فروشگاهی است. بدون سئو سایت، هیچ گاه گوگل نمی تواند وب سایت شما را شناسایی کند. اما در این مقاله قصد نداریم در مورد سئو یک وب سایت صحبت کنیم بلکه هدف این است که شما را با برخی از نکات طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا شما را در داشتن یک فروشگاه اینترنتی موفق یاری کنیم.

در این مقاله چندین نکته مهم در مورد طراحی سایت فروشگاهی بیان می گردد که با رعایت این نکات می توانید به بهبود وضعیت وب سایت خود کمک کنید و در نتیجه ی آن فروش و بازده بالایی از وب سایت خود داشته باشید.

شرکت طراحان وب پارس با سال ها تجربه در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و با در دست داشتن چندین وب سایت فروشگاهی موفق در عرصه اینترنت، نسبت به نیازهای صاحبان این نوع وب سایت ها و نکات موفقیت در زمینه فروشگاه آنلاین آگاهی کامل دارد. طراحان شرکت طراحان وب پارس همواره در حال بروزرسانی و افزودن امکانات جدید به پلتفرم های فروشگاهی خود هستند. شما عزیزان می توانید جهت طراحی سایت فروشگاهی خود با شرکت طراحان وب پارس به همکاری بپردازید.

فروش بشتر

فروش بیشتر

ارتباط با بازار جهانی

ارتباط با بازار جهانی

در دسترس بودن

در دسترس بودن

افزایش اعتبار کسب و کار

افزایش اعتبار کسب و کار

طراحی سایت حرفه ای

فاکتورهای مهم

طراحی گرافیکی

طراحی مطابق سلیقه و خواسته شما و ترندهای روز

ریسپانسیو

کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا در گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و…

بهینه شده سئو

سایت شما کاملا آماده برای سئو ، بهترین زیرساخت های سئو

سرعت لود

سرعت لود مناسب ، لود کامل سایت شما کمتر از یک ثاینه

چرا نیاز به طراحی سایت فروشگاهی دارید؟

با توجه به مشکلاتی مانند ازدحام جمعیت، نبود وقت کافی برای خرید حضوری، ترافیک و از همه مهم شیوع کرونا در سرتاسر کشور این روزها تمایل افراد برای خرید کالا به صورت اینترنتی به شدت افزایش یافته است. از سوی دیگر بستر استفاده از پرداخت اینترنتی برای کاربران فراهم شده است. همین دلایل کافیست تا افراد بدون خروج از منزل و یا محل کار اقدام به خرید محصولات مورد نیاز خود نمایند. بنابراین در این روزها توجه به ساخت سایت و فروشگاه اینترنتی با یک شیب تند رو به افزایش است.

استفاده از خدمات طراحی سایت فروشگاهی به شما صاحبین مشاغل این امکان را می دهد که مشتریان خود را محدود به یک محله و یا شهر خاص نکنید؛ و در سطح کلان بتوانید فروشگاه خود را توسعه داده و از سرتاسر کشور مشتری جذب کنید. این کار سبب می شود محصولات شما بیشتر دیده شود و به راحتی بتوانید بازار بزرگی از مشتریان را به سمت خود جلب کنید.

فضای اینترنت بستری را فراهم کرده است که برای جذب مشتری و فروش محصولات نیازی به حضور در فروشگاه نیست. دیگر لازم نیست صبح تا شب در فروشگاه بمانید و منتظر مشتری باشید. اینترنت توانسته است فضایی را فراهم کند که حتی در نیمه شب که فروشگاه شما بسته است نیز به فروش محصولات خود بپردازید. سرعت رشد طراحی سایت فروشگاهی به قدری شده است با هر لحظه تعلل مشتریان زیادی را از دست خواهید داد. پس لازم است همین حالا شروع به یادگیری طراحی سایت فروشگاهی کنید و یا اینکه از طراحان وب پارس بخواهید در این مسیر شما را یاری کند.

روند اجرایی تعهدات طراحان وب پارس

برای طراحی سایت و داشتن وبسایت تاثیرگزار و موفق ابتدا باید داکیومنت و اطلاعات اولیه را آماده کرد. این کار باعث می شود نیازهای وبسایت شما قبل از اجرا کاملا دیده و بررسی شوند و در نتیجه خروجی بهتری داشته باشید. در شرکت طراحان وب پارس ابتدا داکیومنت پروژه با همفکری شما تهیه و تدوین خواهد شد. بعد از این مرحله طرح های اولیه سایت در قالب وایرفریم طراحی میشوند. وایرفرم ها طرح های بسیار ساده هستند که جانمایی بخش های مختلف سایت را نشان می دهند و فاقد رنگ ، جزییات و … هستند.

تضمین کیفیت

دریافت ۷۰% هزینه بعد از رضایت کارفرما

آموزش

ارائه آموزش کامل برای مدیریت سایت

مشاوره رایگان

مشاوره تخصصی به صورت حضوری و تلفنی

آرامش خاطر

پشتیبانی فنی و مستمر به صورت 24 ساعته

مستند نویسی

۱. مستند نویسی

طراحی گرافیکی

۲. طراحی گرافیکی

برنامه نویسی

۳. برنامه نویسی

دیباگ

۴. دیباگ

آموزش

۵. آموزش

پشتیبانی

۶. پشتیبانی

مستند نویسی
1. مستند نویسی
طراحی گرافیکی
2. طراحی گرافیکی
برنامه نویسی
3. برنامه نویسی
دیباگ
4. دیباگ
آموزش
5. آموزش
پشتیبانی
6. پشتیبانی

با طراحی سایت فروشگاه درجه یک باشید

بصورت کاملا حرفه ای، همراه با ارائه نمونه کارهای مرتبط

برای رشد کردن و نتیجه گرفتن در طراحی سایت فروشگاهی باید بعد از طراحی سایت به سراغ سئو سایت برویم. شما برای اینکه از طریق طراحی سایت فروشگاهی خود باید جذب مشتری نمایید ،برای فروش بیشتر لازم است تا سایت شما بیشتر دیده شود و نکته مهمتر دیده شدن توسط بازار هدفتان است تا وب سایتتان موثر واقع شود.

اما بهترین راه برای دیده شدن به وسیله مخاطب هدف ، رسیدن به صفحه اول گوگل در کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتان می باشد. بیشتر کاربران برای پیدا کردن خدمات مورد نظر خودشان ، در گوگل جستجو می کنند تا بتوانند با مشاهده و مقایسه گزینه های مختلف بهترین انتخاب را داشته باشند. حال اگر که شما در نتایج برتر گوگل حضور پیدا کنید به راحتی می توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید و به جذب مخاتبانتان کمک کنید.

در مجموعه طراحان وب پارس با بررسی دقیق کسب و کار شما و خدماتی که ارائه می دهید بهترین کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم تا با حضور در صفحه اول گوگل بتوانید بازدهی بالایی داشته باشید و ما به شما این اطمینان را میدهیم که در مسیر طراحی سایت فروشگاهی در تبریز شما را همراهی و پشتیبانی کنیم.

ما در طراحان وب پارس بعد از آنالیز و بررسی و انتخاب کلمات کلیدی هزینه ها و زمان لازم را برای شما مشخص می کنیم و بسته های پیشنهادی سئو به شما ارائه خواهیم داد تا با توجه به بودجه خود و بدون دغدغه انتخاب کنید و در مسیر موفقیت قدم بردارید.

در آخر هر ماه نیز گزارشی از فعالیت های انجام شده و پیشرفت های صورت گرفته برای شما عزیزان ارسال می شود تا خیالتان از بابت سئو از طریق طراحی سایت فروشگاهی در تبریز و رسیدن به صفحه اول گوگل آسوده گردد.

برای شروع و رسیدن به موفقیت و افزایش درآمد به صورت تضمینی کافیست تلفن خود را بردارید و با ما تماس بگیرید. منتظر شنیدن صدای گرم شما در طراحان وب پارس هستیم.

مراقب باشید سرتان کلاه نرود!!

می دانید طراحی سایت فروشگاهی چه امکاناتی دارد؟ حتما هنگامی که تصمیم به ساخت سایت فروشگاهی گرفته اید از شرکت های مختلفی قیمت طراحی سایت فروشگاهی را پرسیده اید. شما نیز متوجه این اختلاف قیمت شده اید. دلیل اختلاف قیمت در طراحی سایت فروشگاهی را می دانید؟ عموما مشتریان به دنبال شرکت هایی هستند که با کمترین هزینه بتوانند به نتیجه دلخواه دست پیدا کنند. اختلاف قیمت در طراحی سایت فروشگاهی صرفا به دلیل اختلاف در امکاناتی است که در متن قرارداد یک شرکت درج شده است.

در این بخش می خواهیم شما را با امکانات یک طراحی سایت فروشگاهی آشنا کنیم تا قیمت فروشگاه های مختلف را با توجه به امکانات آن ها با یکدیگر مقایسه کنید. با طراحان وب پارس همراه باشید.

طراحی سایت واکنشگرا

امروزه با توجه به اینکه گوشی های هوشمند فراگیر شده است و تقریبا 80 درصد مردم با استفاده از گوشی های هوشمند به جستجو در اینترنت می پردازند، انطباق فروشگاه اینترنتی با کلیه پلتفرم ها از اصلی ترین ویژگی های یک سایت فروشگاهی پیشرفته محسوب می شود.

طراحی سایت فروشگاهی ماژولار

سرعت رشد در دنیای اینترنت به حدی رسیده است که روزانه ده ها افزونه جدید وارد بازار می شود که از طریق آن ها می توان وب سایت را ارتقا داد. طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای انجام شود که علاوه بر امکانات پیش فرض، در صورت نیاز بتوان امکانات جدیدی را به آن اضافه کرد.

طراحی سایت به صورت سفارشی

ظاهر سایت کاملا سلیقه ای است و به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی، سلیقه مشتری بر نظر طراح اولویت دارد. پیش از آغاز طراحی، از مشتری خواسته می شود تا سایت هایی که از نظر ظاهر مورد پسند او می باشد را معرفی نماید. این سایت ها می توانند نمونه های داخلی و یا خارجی باشند.

طراحی سایت فروشگاهی با سرعت لود بالا

هدف از طراحی سایت دیده شدن توسط مخاطب است و این هدف زمانی محقق می شود که شما در نتایج برتر گوگل حضور داشته باشید. به همین جهت رعایت استاندارد های سئو از هر امر دیگری واجب تر است. داشتن نقشه سایت ، بهینه بودن نسبت کد به متن ، رعایت تگ گذاری صفحات و… از مواردی هستند که یک وب سایت بهینه برای گوگل باید داشته باشد. برای موفقیت سایت رضایت گوگل شرط اساسی است!

طراحی سایت فروشگاهی بهینه

دسترسی سریع به اطلاعات باعث شده کاربران صبوری خود را از دست بدهند و از انتظار کشیدن بیزار شوند. اگر وبسایت زمان زیادی را صرف لود شدن کند بدون تردید شانس بسیار اندکی برای دیدن شدن توسط مخاطبیت را دارد. نتایج بدست آمده از بررسی ها نشان می دهند کاربران در 90درصد مواقع بیشتر از 6 الی 7 ثانیه برای باز شدن وب سایت صرف نمی کنند و سریعا به سراغ گزینه های بعدی که در پیشرو دارند می روند!

طراحی سایت فروشگاهی با پنل مدیریت پیشرفته

طراحی سایت فروشگاهی به صورت داینامیک این امکان را به شما می دهد که مدیریت کامل پرتال خود را بدون وابستگی به شرکت طراح به دست بگیرید. آموزش نحوه کار با پنل مدیریت در قالب یک فیلم توسط طراحان سایت طراحان وب پارس در اختیار شما قرار داده می شود.

چند کلمه حرف حساب!

پیش از اینکه اقدام به طراحی سایت فروشگاهی کنید در ابتدا هدف خود را از این کار مشخص کنید. اگر هدف شما از طراحی فروشگاه اینترنتی ورود به عرصه رقابت با سایت ها و شرکت های رقیب است، حتما طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه شما می بایست بر اساس طراحی سایت اختصاصی صورت پذیرد. مسلم است که چنین نیازی را نمی توان به هیچ وجه با ساخت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه سازهای آماده تامین کرد. چرا که در طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه شما، طراحی بصری وب سایت بر اساس سلیقه شما و مشتریانتان خواهد بود. همچنین اصول افزایش بازدید سایت و بهبود رتبه سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما صورت می پذیرد. علاوه بر این پیاده سازی امکانات جدید بر روی وب سایت جهت رسیدن به فروش بیشتر تحت شرایطی است که شما از طراحی سایت اختصاصی برای فروشگاه خود استفاده کنید.

طراحان وب پارس و طراحی سایت فروشگاهی

  • طراحی وب سایت فروشگاهی به صورت اختصاصی و متناسب با نوع فروشگاه و مخاطبین شما
  • استفاده از سرورهای پرسرعت و بدون محدودیت در فضا و پهنای باند
  • اشراف کامل به کلیه مراحل دریافت نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال
  • طراحی فروشگاه اینترنتی به صورت ماژولار به منظور ارتقای عملکرد وب سایت در آینده
  • آنالیز و انجام سئو سایت فروشگاهی به صورت تخصصی در صورت درخواست مشتریان
  • طراحی سایت فروشگاهی به صورت واکنشگرا و منطبق بر تمامی رسانه ها
  • دارای پنل مدیریت پیشرفته و طراحی به صورت داینامیک

سایت فروشگاهی چه تفاوتی با دیگر وب سایت ها دارد؟

کسب رتبه بالا برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

مهم ترین نکته برای طراحی وب سایت فروشگاهی این است که توسط کاربران دیده شود تا افراد بتوانند با دیدن و اعتماد به این سایت به راحتی خرید کنند. اولین کار برای دیده شدن سایت، کسب رتبه بالا در گوگل است که موتور جستجو بتواند با درخواست کاربران سایت شما را به آنها نشان دهد. اگر شما قصد طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی را دارید به این نکته توجه کنید که هیچگاه این کار را با قالب هاب آماده و رایگان در اینترنت انجام ندهید زیرا این مورد یکی از المان های منفی گوگل حساب می‌شود و حتی ممکن است سایت شما از روی فضای اینترنتی توسط گوگل حذف شود.

جستجو به صورت پیشرفته برای طراحی فروشگاه اختصاصی

در طراحی وب سایت به صورت فروشگاهی به دلیل حجم زیادی از اطلاعات که در سایت آپلود می شود ممکن است کاربران برای پیدا کردن محصول و یا دریافت خدمات آن دچار مشکل شوند به همین دلیل در طراحی سایت فروشگاهی می بایست از ماژول جستجوی پیشرفته استفاده شود. این طراحی ماژول های پیچیده ای دارد که همگی می بایست در یک سایت فروشگاهی اعمال گردد. این آیتم ها می توانند قیمت، سایز، رنگ، جنس، کشور سازنده و … باشند.

پشتیبانی قوی برای طراحی سایت فروشگاهی

مهم ترین ویژگی برای طراحی سایت فروشگاهی مدیریت و پشتیبانی بدون نقص آن است. وجود پنل مدیریت قوی نیز مانند موارد دیگر در سایت‎های غیر فروشگاهی به سختی قابل تعبیه است و به همین دلیل است که سایت فروشگاهی باید منحصر به فروشگاه باشد. شما با ساخت یک سایت فروشگاهی می توانید فعالیت خود را بدون هیچ حد و مرزی گسترش دهید و این تفاوت باعث گسترش بیشتر کسب و کار با رقیبان می‌باشد.

پروموشن ها در صفحه اول

صفحه اول یک فروشگاه اینترنتی مانند ویترین مغازه آن می باشد. پیشنهادات ویژه، تخفیفات، جشنواره های فروش و … همگی بایستی در یک چارچوب استاندارد به بازدیدکنندگان سایت معرفی شود. بدین ترتیب می توان کاربران را با یک منوی جذاب از محصولات به سمت فروشگاه هدایت کرد.

1.

طراحی سایت

سفارش طراحی سایت اختصاصی و یا وردپرسی با کیفیت عالی و قیمت مناسب

2.

ری دیزاین و ارتقا

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!

3.

سئو

همین حالا استراتژی سئو سایت خود را تعیین کنید ، تلاش برای لینک اول

4.

طراحی گرافیکی

نیاز به لوگو داری ، UI/UX ، ست اداری ، کاتالوگ و بروشور و…. داری؟

معرفی انواع طراحی سایت

نکات طراحی سایت

برآورد طراحی سایت

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟

سوال همیشگی...!

اینترنتی شدن جهان امروز و پیشرفت فناوری اطلاعات سبب فراگیر شدن اینترنت وجهانی شدن آن می شود و به جرئت می توانیم بگوییم که به همین دلیل این کسب و کار ها احتیاج به طراحی وب سایت دارند و کمتر کسب و کاری است که وب سایت نداشته باشد و به دنبال رقابت با رقیبان خود می باشد.

تفاوتی نمی کند که زمینه کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد اما اگر شما موارد زیر را احتیاج دارید نیاز به طراحی سایت دارید!
• فروش محصولات اینترنتی دارید
• فروش شما به صورت تلفنی است،
• شرکت خدماتی دارید
• از سیستم خاصی استفاده می کنید
• و . . .

به همین دلیل شما نیاز به طراحی سایت به شکلی کاملا تخصصی دارید تا کسب و کارتان رونق پیدا کند.

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند!

نقش سئو در طراحی سایت فروشگاهی

یکی از سخت ترین کارها متقاعد کردن صاحبین کسب و کار برای سئو وب سایت است. متاسفانه درصد زیادی از عموم مردم تصور می کنند سئو نقشی در روند طراحی سایت ندارد و یا اینکه نیازی به هزینه اضافه ندارد و می توانند خودشان به تنهایی از پس سئو سایت بربیایند. این تنها تصوری غلط در ذهن عامه مردم است!

روزانه میلیون ها سرچ در گوگل صورت می پذیرد و تنها بخش کوچکی از میلیون ها وب سایت در در نتایج برتر مشاهده می شوند. تکلیف دیگر وب سایت ها چه می شود؟ چگونه می توان به نتایج برتر دست یافت؟ قرار گرفتن وب سایت شما در صدر نتایج گوگل به معنی افزایش بازدید کاربر و در نتیجه جذب مشتری برای کسب و کارتان است.

طراحی سایت فروشگاهی شما باید به گونه ای باشد که از نظر موتورهای جستجو مناسب باشد. این کار با استفاده از سئو امکان پذیر است. با یک پایه ریزی مناسب برای سئو سایت و قرار دادن محتوای مناسب می توانید به هدف خود در رسیدن به نتایج برتر گوگل دست پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو طراحان وب پارس با بهره گیری از نیروهای خبره و متخصص در حوزه سئو سایت و با رعایت اصول طراحی سایت فروشگاهی، توانسته است بالاترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟

طراحی ساده بدون پیچیدگی: بهترین فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان دارای ظاهری ساده و بدون پیچیدگی هستند. البته این بدین معنی نیست که اطلاعات مورد نیاز کاربر را از دسترس او خارج کنید بلکه باید توجه داشته باشید متن های بیش از حد و عکس های سردرگم کننده در صفحه اصلی وب سایت دیده نشود.

استفاده از تصاویر با کیفیت: هیچ تردیدی نیست که یکی از گزینه های رسیدن به موفقیت در وب سایت های فروشگاهی وجود محتوای با کیفیت و منحصر به فرد است. هرچقدر عکس محصولات شما با کیفیت و منحصر به فردتر باشد تاثیر مثبتی بر روی کاربران خواهید داشت. سعی کنید عکس محصولاتی را که قرار می دهید منحصر به شرکت و یا فروشگاه خودتان باشد.

انتخاب هوشمندانه رنگ ها: ممکن است در نگاه اول رنگبندی سایت مسئله مهمی نباشد اما حقیقت این است که تم های رنگی نقش بسیار موثری در موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت دارند. استفاده از رنگ های زیاد و نامتناسب سبب  سردرگمی کاربران می شود و برعکس اگر از یک طیف رنگی درست استفاده شود کاربر بیشتر جذب وب سایت شما خواهد شد.

قرارگیری مهم ترین اطلاعات در بالای سایت: فضای بالای هر فروشگاه اینترنتی بهترین مکان برای قرار دادن اطلاعات مهم است. اطلاعاتی که کاربران را ترغیب می کند به بخش های دیگر سایت سرک بکشند و راحت تر خرید کنند.

منظور از قسمت بالای سایت هدر یا منوی بالایی سایت نیست. منظور ما فضایی است که پس از هدر قرار می گیرد و اولین فضایی که کاربر با باز کردن وب سایت آن را می بیند.

توجه به روند خرید و پرداخت: یکی از مشکلاتی که کاربران با فروشگاه های آنلاین و اینترنتی دارند، کلاهبردار بودن برخی از فروشگاه ها است. لازم است فرایند خرید کاربران از ابتدا و انتها به طور کامل بررسی شود و کوتاه ترین و ساده ترین مسیر انتخاب شود.

یکی از نکاتی که هنگام طراحی سایت باید به آن توجه داشت این است که صفحه ی مربوط به تایید نهایی محصول و خرید باید عاری از هرگونه تبلیغات باشد. لازم است تمرکز کاربر تنها بر روی تایید نهایی و خرید باشد. با افزودن هر المانی که باعث حواس پرتی کاربران می شود باید اجتناب کرد.

دسترسی آسان و سریع به محصولات در وب سایت فروشگاهی: طراحی یک سایت فروشگاهی را در نظر داشته باشید که هیچ  بازدید کننده ای نتواند به راحتی به محتوا آن دسترسی داشته باشد یا امکان جستجو قوی در سایت وجود نداشته باشد. سردرگمی کاربر این تاثیر را بر ذهنیت او نسبت به وب سایت و برند شما می گذارد و می تواند مسبب ترک کاربر از سایت شما شود.

پس بنابراین وب سایت فروشگاهی باید دارای یک ساختار استاندارد به منظور دسته بندی درست تمامی محصولات و سیستم جستجو کاربردی و خوب باشد.

اهمیتی که در وجود جستجو در یک وب سایت فروشگاهی برای شما وجود دارد آن است که اگر وب سایت شما به درستی کار نکند امکان نارضایتی کاربر و در نهایت ترک کردن سایت فروشگاهی را زیاد می کند. در نهایت نباید از جستجو های ساده استفاده کنیم و جستجو پیشرفته را باید به طراحی سایت فروشگاهی تان اعمال کنیم.

ثبت نام کردن کاربر به منظور خرید از یک سایت فروشگاهی: همیشه این را به یاد داشته باشید که در طراحی یک سایت فروشگاهی یکی از بخش های مهم و متداول، بخش مربوط به ثبت نام کاربر است. در طراحی این قسمت از سایت باید دقت داشته باشید که یک فرم بزرگ با داده های زیاد در برابر کاربر قرار نگیرد. باید تعداد اطلاعات محدودی در قسمت نهایی خرید از کاربر خواسته شود همانند: آدرس، تلفن و … علاوه بر آن می توانیم در قسمت ثبت نام همه اطلاعات را از کاربر درخواست کنیم تا در قسمت خرید فقط چند فیلد قرار بگیرد که امکان تغییر آن برای مشتریان فراهم کند. اطلاعات در فرم ها، به شکل مرحله به مرحله دریافت می شود.

امکان مقایسه کردن محصولات: مقایسه کردن تمامی محصولات در ظاهر شبیه یکی از امکانات ضروری برای سایت های فروشگاهی است. هنگامی که به مشتریان خود اجازه می دهیم که بتواند ویژگی های چند محصول را با هم مقایسه کنند و بهترین  محصول را انتخاب کنند می توانیم اعتماد مشتری را جلب نماییم و در خرید های بعدی نیز از به وسیله وب سایت شما اقدام به خرید می کنند. پس بنابراین امکان مقایسه شدن محصولات یکی از ویژگی های بسیار مهم در وب سایت های فروشگاهی است.

بخش دیدگاه ها: یکی از مواردی دیگری که در طراحی سایت فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشیم آن است که قسمت دیدگاه های مشتریان را فعال نماییم. فعال شدن این قسمت چندین مزیت دارد که عبارتند از:

الف)شما به این وسیله می توانید محصولات خود را مورد بررسی قرار دهید که کدام یک از آنها مورد قبول مشتریان می باشد و کدام یکی از آنها را مشتریان نمی پسندند. با توجه کردن به این قضیه می توانید تمام آن کالا ها را در سایت خود تکرار نمایید و یا اینکه دیگر آن را تکرار نکنید.

ب)با داشتن این کار مشتریان وب سایت فروشگاهی شما بازاریاب می گردند و می توانند با یکدیگر در تعامل قرار داشته باشند. در حقیقت تمام مشتریانی که محصولی از فروشگاه شما خریداری می کنند نظر خود را در این قسمت می گویند و دیگر مشتریان نیز می توانند آن نظرات را مشاهده نمایند تا با محصول آشنایی بیشتری پیدا کنند.

ج)داشتن دیدگاه در یک طراحی سایت فروشگاهی با کیفیت این امکان را به شما عزیزان می دهد که مشتریان با یکدیگر در ارتباط برقرار کنند و بتوانند نظر دیدگاه خود را درباره یک محصول بیان کنند.کاربران نیز با توجه به دیدگاه سایر مشتریان می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

مشاوره رایگان

شرکت طراحان وب پارس

برای تماس، فرم را تکمیل کنید.

شما چی ترجیح میدید؟
تماس با کارشناسان ما:
دریافت مشاوره تخصصی رایگان

تلفن : 09981305877 – 09120684023

ایمیل : info@webpars.net